سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۷۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۷ - ۲۳ دی ۱۴۰۲ - 13 January 2024
ایمپلنت کره ای لونا ( luna ) یکی از بهترین های بازار دندانپزشکی است که در ایران نیز به عنوان یک برند معتبر شناخته می شود.
آیت ماندگار- ایمپلنت کره ای لونا یک برند محبوب در ایران است که علت محبوبیت آن هزینه اقتصادی آن در کنار کیفیت مناسب است. اگر می خواهید با ایمپلنت کره ای لونا آشنا شوید، با ما همراه شوید.



تاریخچه ایمپلنت لونا

ایمپلنت کره ای لونا ( luna ) یکی از بهترین های بازار دندانپزشکی است که در ایران نیز به عنوان یک برند معتبر شناخته می شود. در واقع این برند تحت نظر کمپانی شینهانگ فعالیت خود را در زمینه تولید و ساخت تجهیزات پزشکی در سال 1995 آغاز کرد.

باید گفت که این برند در بازار دندانپزشکی و پزشکی به عنوان یک برند مطرح و جهانی شناخته می شود. کمپانی شینهانگ بیش از 12 هزار نوع محصول پزشکی تولید می کند که این محصولات در سراسر دنیا شناخته شده اند. در نظر داشته باشید که ایمپلنت های دندانی یکی از محصولات مهم این کمپانی است.

فراموش نکنید که ایمپلنت کره ای با توجه به کیفیتی که دارند امروزه نه تنها در بازار ایران، بلکه در سراسر دنیا محبوب هستند. البته نباید فراموش کرد که قیمت مناسب از دیگر موارد مهمی است که افراد را برای انتخاب این ایمپلنت ها مصمم می کند.


ایمپلنت کره ای لونا فعالیت خود را در ایران از سال 1390 آغاز کرده است. داشتن نمایندگی در ایران مزیت هایی را به دنبال دارد که باعث می شود افراد با اطمینان خاطر بیشتری این ایمپلنت ها را انتخاب کنند. سیستم ایمپلنتی لونا که شرکت شینهانگ به ایران وارد می کند ایمپلنت سطح آر بی ام پلاس است.

بیشتر بخوانید » قیمت ایمپلنت

البته طبق توافق های انجام گرفته، سطوح دیگر از ایمپلنت های دندانی لونا به زودی به کشور وارد می شوند. همین تنوع باعث می شود که محبوبیت این برند کره ای در میان افراد مراجعه کننده برای جراحی ایمپلنت دندانی افزایش پیدا کند.

ایمپلنت لونا با وجود اینکه یک ایمپلنت دندانی پرطرفدار است، اما باید برای انتخاب یک ایمپلنت مناسب نظر پزشک را در نظر داشته باشید. در واقع پزشک متخصص با توجه به وضعیت دهان و فک شما یک یا چند ایمپلنت مناسب به شما پیشنهاد می دهد.

موارد مهم در انتخاب ایمپلنت

هر ایمپلنتی که انتخاب کنید باید با وضعیت دهان و دندان شما سازگاری داشته باشد. اما پیش از انتخاب یک ایمپلنت دندانی، بهتر است به موارد زیر دقت کنید:

  •     با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته اید باید یک ایمپلنت مناسب انتخاب کنید. توجه داشته باشید که ایمپلنت های اروپایی و آمریکایی و همچنین سوئیسی قیمت های بالاتری دارند. این در حالی است که قیمت ایمپلنت های کره ای بسیار مناسب تر است. در واقع ایمپلنت لونا نیز از این قضیه مستثنی نیست و دارای قیمت بسیار مناسبی است.

  •     تخصص و مهارت پزشک نیز از دیگر مواردی است که باید هنگام جراحی ایمپلنت به آن توجه داشته باشید. فراموش نکنید که این فاکتور در روند درمان شما بسیار موثر است. پیش از انتخاب یک دندانپزشک با چندین نفر مشورت کنید و بهترین جراح را انتخاب نمایید.

  •     وجود نمایندگی برند در کشور ما نیز از دیگر موارد مهمی است که باید هنگام انتخاب ایمپلنت های دندانی به آن ها توجه داشته باشید. برای مثال ایمپلنت کره ای لونا در ایران دارای نمایندگی است. همین مورد باعث می شود که شما در صورت بروز هر گونه مشکل مربوط به متریال، ساخت، فیکسچر و ... به نمایندگی آن مراجعه نمایید. این مورد می تواند از فاکتور های مهم و کلیدی محسوب شود.

  •     فیکسچر ها از دیگر مواردی هستند که باید هنگام انتخاب یک ایمپلنت دندانی به آن دقت داشته باشید. در واقع فیکسچر ایمپلنت ها را می توان به عنوان مهمترین جز ایمپلنت دندانی مورد توجه قرار داد. فراموش نکنید که فیکسچر ها برای ایمپلنت های دندانی برند های مختلف، متفاوت هستند.

  •     و ...

مزایای مهم ایمپلنت لونا

اما شاید با خود فکر کنید که چرا شما باید ایمپلنت کره ای لونا را انتخاب کنید؟ آیا این ایمپلنت دارای مزیت شاخصی است؟ در نظر داشته باشید که دلایل بسیاری وجود دارد که به شما کمک می کند در انتخاب ایمپلنت کره ای لونا مصمم شوید.

از جمله مهمترین مزیت های ایمپلنت لونا فرآیند بسته بندی و البته تولید آن است. طبق بررسی های انجام شده، فیکسچر های تولید به صورت تکی مورد بررسی قرار گرفته می شوند. از طرفی هر کدام از این فیکسچر ها 30 مرحله پاکسازی را پشت سر می گذارند.

این پاکسازی ها با استفاده از اشعه یو وی و همچنین پنج مرحله آزمایش پایداری انجام می شوند. در پایان این آزمایش ها بسته بندی انجام می شود. در واقع فیکسچر ها در یک محفظه سیلندری قرار می گیرند. این محفظه ها از جنس تیتانیوم هستند.

از دیگر مزایایی که می توان در مورد آن صحبت کرد، طراحی فیکسچر ها است. فیکسچر های لونا طراحی عالی دارند و به عنوان یک ایمپلنت ایده آل شناخته شده اند. در واقع این ایمپلنت ها و کیت جراحی که دارند باعث می شود کاشت ایمپلنت بدون دردسر و به راحتی انجام شود. همین موضوع باعث می شود که نتیجه عالی باشد. اتصال های به کار رفته در فیکسچر باعث استحکام بیشتر آن می شود. برای مثال اتصال 11 درجه مورس تیپر که در فیکسچر به کار رفته است، مانعی برای شل شدن اباتمنت اسکرو است. از طرفی از لق شدن اتصال فیکسچر – اباتمنت جلوگیری می شود. همین موضوع ثبات اولیه ایمپلنت را در دهان افزایش می دهد.

از دیگر مواردی که می تواند به عنوان مزیت برای ایمپلنت کره ای لونا محسوب شود، کیت جراحی آن است. این کیت جراحی دارای سیستم ساده و راحتی است و دریل های کیت دارای کیفیت عالی می باشند. همین مورد باعث می شود که جراح رغبت بیشتری به استفاده از برند داشته باشد. در نتیجه این مورد را می توان از دلایل مهم برای استفاده از این برند کره ای محسوب کرد.

نتیجه گیری

برای انتخاب یک ایمپلنت مناسب شما باید به یک متخصص توانمند و حرفه ای مراجعه نمایید. در واقع متخصص به شما کمک می کند که با توجه به وضعیت دهان و فک خود یک ایمپلنت مناسب انتخاب نمایید. فراموش نکنید که ایمپلنت های دندانی از برند های مختلف با قیمت های متفاوت در بازار بسیار زیاد هستند. شما باید با توجه به مواردی که ذکر شد یک ایمپلنت متناسب با بودجه خود انتخاب کنید.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار