سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۷۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۳ - ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - 24 January 2024
بانک رفاه کارگران به‌منظور تامین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود در رده‌های شغلی «تخصصی ستاد»، «تخصصی حوزه فناوری اطلاعات» و «بانکدار» (با مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد) و در رده شغلی «نگهبان» (با مدرک تحصیلی دیپلم، فوق دیپلم) از بین متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند.

آیت ماندگار- به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، جذب نیروی انسانی در بانک از طریق آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی و رفتاری روانشناختی، آزمایش و معاینات پزشکی، بررسی صلاحیت های عمومی توسط گزینش و...، به منظور اشتغال در واحدهای این بانک در سراسر کشور، با انعقاد قرارداد کار (با مزایای بیمه درمانی و بازنشستگی تامین اجتماعی) انجام می‌شود.

متقاضیان شرکت در آزمون جذب و همکاری از روز دوشنبه مورخ 1402/11/02 لغایت روز چهارشنبه مورخ 1402/11/11 به مدت 10 روز فرصت دارند از طریق مراجعه به سامانه ثبت نام، نسبت به تکمیل اطلاعات خواسته شده در سامانه و ثبت نام اقدام کنند. ساعت و محل برگزاری آزمون متعاقباً از طریق سامانه ثبت‌نام اعلام می‌شود. 

شایان ذکر است، افراد متقاضی باید ساکن و بومی استان/شهرستان/شهر مورد تقاضای مربوطه (مطابق استان/شهرهای مندرج در جداول) باشند و همچنین آمادگی خدمت در هریک از واحدهای بانک رفاه کارگران (بنابه تشخیص و صلاحدید بانک) را داشته باشند.

متقاضیان شرکت در آزمون جذب و همکاری بانک رفاه کارگران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از رشته‌های تحصیلی مورد نیاز، مفاد آزمون، استان‌ها و شهرهای دارای پذیرش و...، به متن آگهی مندرج در سایت این بانک به آدرس اینترنتی www.refah-bank.ir (با عنوان «دعوت به همکاری») مراجعه کنند. 

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار