سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۷۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۱ - ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - 13 February 2024
رئیس اتوبوسرانی گفته است که ۱۵۰ اتوبوس نو، خراب شده و به پارکینگ رفته‌اند.

آیت ماندگار- نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه حمایت از تولید داخل، در دستورکار است، گفت: خودروسازان باید محصول باکیفیت تولید کنند؛ در حال حاضر اتوبوس‌های نو، خراب شده‌اند.

پرویز سروری، نایب رئیس شورای شهر تهران در خصوص نحوه قرارداد شهرداری با خودروسازان داخلی و گلایه‌مندی آنها، گفت: در شهرداری معاملات به صورت نقدی و غیرنقدی صورت می‌گیرد؛ اتفاق تازه‌ای نیست و خودروسازان می‌توانند قبول کنند تا نکنند؛ اجباری نیست.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در همه پروژه‌ها، از این روش استفاده می‌شود، گفت: حجم پروژه‌ها در شهرداری بالاست و کار‌ها به صورت نقدی و غیرنقدی پیش می‌رود؛ اگر ملکی به خودروساز معرفی می‌شود، خودروسازان می‌توانند بررسی کنند و در صورتی که مورد تاییدشان نباشد، قبول نکنند.

سروری گفت: ما هنوز هم اعلام می‌کنیم که تمایل شهرداری و شورا به این است که از تولیدات داخل حمایت کنند، ولی نباید عده‌ای سوءاستفاده کنند و مردم در سرما و گرما، به علت خرابی اتوبوس، معطل بمانند.

عضو شورای شهر تهران بیان کرد: اتوبوس نو، پروتکل پذیرفته‌شده‌ای دارد و تا مدت‌ها، باید بار شهر را بردارند نه اینکه نیامده، خراب شوند و به پارکینگ بروند. رئیس اتوبوسرانی گفته است که ۱۵۰ اتوبوس نو، خراب شده و به پارکینگ رفته‌اند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ما از کل ظرفیت اتوبوس کشور در صورتی که استاندارد باشد، استفاده می‌کنیم؛ گفت: هر کارخانه‌ای که بچرخد، شغل ایجاد می‌شود، اما باید خودرو استاندارد باشد. ما به دلیل اینکه فاصله بین تولید و تقاضا زیاد است، از واردات هم استفاده می‌کنیم، اما از تولیدات باکیفیت داخل هم استفاده می‌کنیم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار