- شنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۳2024 November 23

دو هفته نامه آیت ماندگار

سرمقاله
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۲۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۱ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 19 May 2020

نوید محمدزاده وارد عرصه تبلیغات شد

نوید محمدزاده به جمع بازیگرانی که در عرصه تبلیغات فعالیت می‌کنند اضافه شده و در اولین فعالیت تبلیغاتی خود، با یک نشان تجاری مشهور که آب میوه و نوشیدنی تولید می‌کند، همکاری داشته است.

آیت ماندگار- او در این تبلیغ کوتاه که مدت آن کمتر از یک دقیقه است، از میان جمعیت عکاسانی که تصویر او را ثبت می‌کنند، از روی فرش قرمز عبور می‌کند، وارد فضایی مانند اتاق گریم بازیگران می‌شود و آب میوه می‌نوشد.

او جز تکرار شعار تبلیغاتی آن نشان تجاری در پایان تیزر، دیالوگی در این ویدئو ندارد و فقط در حد چند ثانیه در انتهای ویدئو دیده می‌شود. به رغم آن که این آگهی خوش‌ساخت و چشم‌نواز از آب درآمده، اما هیچ خلاقیت ویژه یا متفاوتی در آن دیده نمی‌شود و محمدزاده در نقطه شروع فعالیت تبلیغاتی خود، حضور متفاوت و جذابی در یک تیزر نداشته است.

معلوم نیست فعالیت تبلیغاتی نوید محمدزاده ادامه‌دار خواهد بود یا خیر، اما او این روز‌ها که دوران اوج خود در سینما را سپری می‌کند، کمی زود وارد عرصه تبلیغات شده است. پیشتر ستاره‌هایی مانند محمدرضا گلزار، بهرام رادان و نیکی کریمی هم سابقه حضور در تبلیغات را داشته‌اند.
اخبار مرتبط
نظرشما
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار