قائم مقام مدیرعامل شرکت امداد خودرو سایپا گفت: در سال های اخیر با افزایش حجم خودروهای تولیدی و در پی آن، افزایش خدمات پس از فروش، شرکت های امداد خودرو جعلی و متفرقه با رشد در سراسر کشور، زمینه سوء استفاده از اعتماد مشتریان و امدادخواهان را فراهم کرده و در بسیاری از موارد، منشاء تهدیدهای مالی و حتی جانی برای آنان بوده اند.
آیت ماندگار- سعید تخته چیان گفت: طبق گزارشات رسیده و مستنداتی که در شبکههای اجتماعی نیز منتشر شده، حضور امدادخودروهای متفرقه و بی نام و نشان در جاده ها، بزرگراه ها و سطح شهرها همچنان رو به افزایش است و این مساله حتی در بسیاری از موارد زمینه سلب اعتماد مردم از شرکت های اصلی ارائه دهنده خدمات امدادی را نیز فراهم کرده است.
تخته چیان گفت: هموطنان می توانند جهت حصول اطمینان از رسمی بودن امدادگر یا خدمت رسان به آرم و علائم خودرو، لباس فرم و فاکتورهای ارائه شده به مشتری دقت کنند. همچنین پس از ثبت درخواست خدمت در شرکت امدادخودروسایپا، پیامک حاوی نام خدمت رسان، زمان درخواست و ... به شماره تلفن همراه آنها ارسال می شود.
وی افزود: در این میان، بازار فروش کارت های اشتراک امداد از سوی این شرکت ها نیز داغ است، در حالی که خریداران این کارت ها پس از دریافت آن هیچگونه دسترسی به امکانات و خدمات شرکت های مذکور نداشته و عملا برای «هیچ» هزینه پرداخت کرده اند.
قائم مقام مدیرعامل شرکت امدادخودروسایپا تصریح کرد: اگرچه شرکت های امداد خودرو وابسته به خودروسازان بزرگ کشور، همواره در راستای اطلاع رسانی و اعتماد سازی به مشتریان و مردم گام برداشته اند، اما شرکت های جعلی و متفرقه همچنان با ترفندهای گوناگون به فعالیت خود ادامه داده و سودجویی های خود را دنبال می کنند.
منبع: برنا