در این جشنواره دو روزه ضمن برگزاری سمینارهای تخصصی در موضوعات بازاریابی و تبلیغات، طی مراسمی در روز دوم از شرکتهای برتر در حوزه تبلیغات تقدیر بهعمل آمد.
در این رویداد ضمن تقدیر از برگزیدگان در بخشهای مختلف رقابتی جشنواره، هشت سمینار تخصصی با محوریت محتوا، هوش مصنوعی و تبلیغات توسط متخصصان صنعت تبلیغات ارائه شد که با حضور فعال مدیران و کارشناسان بانک رفاه کارگران همراه بود. در بخش جنبی این جشنواره نیز نمایشگاه تخصصی صنعت تبلیغات با حضور بزرگترین مجموعههای تبلیغاتی برگزار شد.
شایان ذکر است، بانک رفاه کارگران در سالهای اخیر به عنوان یکی از بانکهای پیشرو در ارائه خدمات و محصولات نوین بانکی گامهای بلندی به منظور حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی برداشته و در این مسیر تلاش کرده است تا از طریق اطلاعرسانی و تبلیغات مبتکرانه و اثربخش نسبت به معرفی شفاف و مستند این خدمات و محصولات اقدام کند که انتخاب و معرفی به عنوان بانک برتر در دومین جشنواره فرهنگی اقتصادی آگهیهای بازرگانی ازجمله نتایج این مهم بهشمار میرود.